آساک دلان asakdelan

سازنده دستگاههای خردکن چند کاره -گندم وذرت غلات -چوب -کاه کلش و غیره

آساک دلان asakdelan

سازنده دستگاههای خردکن چند کاره -گندم وذرت غلات -چوب -کاه کلش و غیره

روش تقویت نیروی جنسی همراه با عسل طبیعی

روش تقویت نیروی جنسی همراه با عسل طبیعی

§       آلبالو باعث تقویت نیروی جنسی می‌گردد 10 صبح و 5 عصر همراه عسل خورده شود

§       آناناس تقویت‌کننده نیروی جنسی است 20 دقیقه بعد از نزدیکی برای تجدید قوای از دست رفته میل شود

§       آووکادو تقویت‌کننده نیروی جنسی است صبح و عصر میل شود

§       انار ترش نیروی جنسی را کاهش می‌دهد

§       میوه انبه مقوی نیروی جنسی است.

§       انجیر و گردو محرک شهوت است. انجیر 10 عدد و گردو یک عدد هنگام صبحانه میل شود

§       برای تقویت نیروی جنسی و ازدیاد شهوت صبحانه مویز و نخود برشته میل شود

§       شیره انگور که مثلث باشد تقویت‌کننده میل جنسی افرد سرد مزاج می‌باشد. منظور از مثلث آن است که آب انگور را آنقدر می‌جوشانیم که به یک سوم برسد

§       سرکه کم‌کننده نیروی جنسی است مخصوصاً سردمزاجان

§       ساعت 10 صبح و 5 عصر بادام بوداده با کمی عسل میل شود

§       بادام‌زمینی 50 گرم و عسل یک قاشق غذاخوری و آب هویج یک لیوان بعنوان صبحانه محرک شهوت است

§       میوه رسیده برگاموت محرک نیروی جنسی است

§       خوردن پرتقال همراه عسل باعث ازدیاد اسپرم می‌شود.

§       پسته روزی 15 عدد با کمی عسل هنگام صبحانه به مدت 21 روز میل شود

§       برای تقویت نیروی جنسی پودر تخم تمرهندی 20 گرم را با 100 گرم عسل مخلوط نموده روزی 3 قاشق میل شود و این معجون باعث دیر ارضاشدن می‌گردد.

 

چند نسخه بی نظیر در درمان ناتوانی جنسی و خستگی جنسی

امام کاظم (ع) می فرماید خوردن عسل شفای هر دردی است . کسی که آب پشتش (نطفه) متغیر شود یعنی کم و غیرعادی شود شیر و عسل برای او سودمند است.

درمان انواع ناتوانی های جنسی با عسل

روشهای درمان

الف-در درمان انواع ناتوانی های جنسی (کندی و سستی نعوظ وغیرو) عسل  و زنجبیل مؤثر واقع می شود . مصرف زنجبیل برای هر وعده 5 گرم (یک قاشق چای خوری) است.

ب-مقداری نخود را در آب خیس کرده و به صورت خام تناول نمایید و آب خیسانده آن را با عسل مخلوط نموده و بنوشید و چند روز متوالی ادامه بدهید جهت درمان ناتوانی جنسی مؤثر است.

ج-مصرف پودر ریشه بابونه با عسل (خاصه عسل کنار ) زیاد محرک قوه باه است.

د-مغز گردو را کوبیده و با عسل مخلوط نموده و میل نمایید جهت تقویت قوای جنسی بسیار مؤثر است به علاوه برای تقویت اعصاب و فربه نمودن بدن هم بسیار نافع می باشد.

ه-خوردن آب هویج مخلوط با عسل مقوی باه وبرای تحریک کردن کبد و روده ها مؤثر است.

و-کسانی که مبتلا به ضعف قدرت تناسلی ، سرعت انزال و یا عدم نعوظ هستند اگر به مقدار 2 جو مومیایی را در 40 گرم عسل حل کرده ومیل نمایند و سه روز ادامه دهند  به حد اعلا از این بابت تقویت خواهند شد.

مومیایی دارویی است کمیاب و ذیقیمت ودر مداوا سریع الاثر . بهترین نوع مومیایی آن است که از کوههای استان فارس بدست می آید هم خوراکی است وهم به صورت ضماد بکار می رود.

 

افراد مسن که به ضعف قدرت باه مبتلا هستند روغن زیتون عتیق را با عسل از هر کدام 75 گرم مخلوط نموده سه روز بخورند یا یک قاشق چای خوری پودر تخم شلغم را با عسل روزی سه بار میل نمایند.

درمان خستگی جنسی با عسل

خوردن یک لیوان شربت آب لیمو با عسل پس از هر آمیزش جنسی بسیار مؤثر واقع می شود و مقداری از انرژی از دست رفته را جبران می نمایند. آب لیمو باید خالص و تازه باشد . چه بهتر که در خانه لیمو ترش تازه آماده باشد زن و مرد هر یک ، نیمه ای از یک لیمو ترش را در یک لیوان آب بچکانند و با عسل بیامیزند و سپس بنوشند.

 درمان سستی کمر با عسل

روشهای درمان

الف-روزی یک زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذا خوری عسل مخلوط نموده و در لیوان آن قدر به هم بزنید تا مانند خمیر شود آن را صبح ناشتا میل نمایید.

ب-تخم مرغ و خرما را در روغن زیتون سرخ کرده و عسل به آن افزوده شود و میل نمایید.

ج-حلوای نرم که از عسل و آرد گندم و زعفران تهیه شود بسیار نافع است.

د-عود صلیب(احمد و محمود) دو دانه که تقریبأ به وزن 40 گرم باشد بجوشانید و پس از صاف کردن با 250 گرم عسل مخلوط کرده روزی یک قاشق غذا خوری صبح ناشتا وشب قبل از خواب میل نمایید ، آن بسیار مفید خواهد بود.

جهت ازدیاد نطفه عسل مصرف کنید

حضرت علی (ع) می فرماید شیر و عسل مواد حیاتی را در نطفه تقویت می کند آنان که از نعمت فرزند محرومند سزاوار است از شیر و عسل آمیخته به هم بنوشند.

خوردن آب پیاز با عسل به نسبت 1 به 2 در وقت خواب یک داروی ساده و بی نظیر در ازدیاد نطفه است



کوکوی تخم ماهی سفید

کوکوی اشپل ماهی( خاویار ماهی سفید یا تخم ماهی سفید)

مواد لازم برای ۴ نفر

اشپل ماهی: یک عدد

تخم‌مرغ: ۴ عدد

سیر: ۳ حبه(یا برگ سیر تازه : ۱ قاشق)

پیاز: یک عدد متوسط

سبزی کوکو خرد شده: ۱۰۰ گرم(جعفری وشوید  بیشتر باشد)

نمک، فلفل، زرچوبه و پور تخم گشنیز به مقدار لازم

روغن مایع: ۳ قاشق غذاخوری

آرد ذرت: ۱ قاشق غذا خوری سر پر (در صورت تمایل یا آرد دیگری که میزان آن کمتر باشد

طرز تهیه‌: بعد از شستن اشپل ماهی پوست نازک روی آن را گرفته باید رگه های آباره ن هم گرفته شودو در کاسه‌ای می‌ریزیم و با چنگال بافت‌های آن را از هم جدا می‌کنیم. تخم‌مرغ،‌( تخم مرغ ها را هم در کاسه ای جدا خوب می زنیم بعد چند قطره آب سرد در آن ریخته دوباره هم می زنیم بعد داخل مایه ی کوکو می ریزیم) سیر رنده شده( با برگ سیر سبز خرد شده )، پیاز رنده شده، سبزی خردشده، نمک، فلفل ، زردچوبه وپودر تخم گشنیز  (آرد ذرت )ر ا به تخم ماهی اضافه می‌کنیم. مواد را خوب با چنگال هم می‌زنیم تا کاملا با هم مخلوط شده و به صورت رقیق درآید تابه  را چرب می‌کنیم و روی حرارت می‌گذاریم تا داغ شود. مایه کوکو را داخل تابه ریخته در آن را می‌بندیم   ابتدا حرار ت  را برای چند لحظه بالا آورده  وقتی صدای  سرخ شدن آن شنیده شد  حرارت را  ملایم می کنیم  این کار باعث پف کردن  کوکو می شود.  با حرارت ملایم یک روی آن سرخ شد  کوکو را برمی‌گردانیم تا روی دیگرش سرخ شود. در نهایت کوکو را در ظرف مورد نظر می‌گذاریم.

اشپل ماهی، منبعی سرشار از مواد مغذی

از آنجا که غذاهای دریایی کمتر در خطر مواد سمی و آلاینده هستند پزشکان مرتب ما را به مصرف غذاهای دریایی برای ۲ یا ۳ وعده در هفته توصیه می‌کنند.

حتما تا به حال کلمه خاویار را شنیده‌اید. خاویار همان تخم ماهی است که از ماهی‌های خاویاری تولید می‌شود، اما به دلیل قیمت بالا کمتر در دسترس است. خوشبختانه از تخم ماهی‌های دیگر بخصوص تخم ماهی سفید یا اشپل ماهی می‌توانید یک غذای دریایی خوشمزه درست کنید.

اشپل ماهی یک لغت گیلکی است و به بخشی از ماهی اطلاق می‌شود که قبل از تخم‌ریزی ماهی آن را به صورت بهداشتی از شکم ماهی خارج کرده و در غذا مصرف می‌کنند. اشپل ازجمله غذا‌هایی است که ارزش غذایی بالایی دارد. معمولا در شمال کشور آن را با پلوکباب، زیتون پرورده، باقالی و مغز گردو مصرف می‌کنند یا با آن کوکو تهیه می‌کنند یا  سرخ می‌کنند.غذای ما آماده است .حال با کارد برشهای لوزی به آن زده ونوش جان کنید.

اشپل هم مانند ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳، پروتئین، چربی، ویتامین B، A، D، E و املاح معدنی ید و فسفر است؛ همچنین تخم ماهی می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی، اعصاب و ساختمان بافت عصبی و عضلانی بدن شود. پس کسانی که بر اثر بیماری بدن آنها ضعیف شده می‌توانند با مصرف آن نیروی از دست رفته را دوباره به دست بیاورند.

تخم ماهی به دلیل داشتن اسید‌های چرب اشباع نشده می‌تواند از افسردگی، بیماری قلبی ـ عروقی و سکته مغزی جلوگیری کند.

اشپل ماهی را به خاطر داشتن کالری زیاد و مقوی بودن می‌توان به عنوان یک وعده غذایی مصرف کرد. در این صورت افراد چاق باید در مصرف آن احتیاط کنند.

گرد آورنده : کدبانو


اشپل ماهی

اشپل ماهی بخوریم یا نه؟

اشپل یا تخم ماهی

اشپل همان تخم‌ ماهی است که قبل از تخم‌ریزی ماهی، آن را به صورت بهداشتی از شکم ماهی خارج کرده و در غذا مصرف می‌کنند.

 

حتما موقع پاک کردن شکم ماهی سفید، تعداد زیادی از تخم های آن را دیده اید و شک داشته‌اید که آنها را نگه دارید یا دور بریزید.

 

فکر می‌کنید این مواد غذایی ارزش تغذیه‌ای دارند یا زیان‌‌بارند؟

 

در کل، اشپل یکی از مخلفات غذایی است که ارزش غذایی بالایی دارد و معمولا آن را با چلوکباب، زیتون‌پرورده، باقالی و مغز گردو میل می‌کنند و حتی بعضی‌ها با آن، کوکو تهیه می‌کنند.

 

این ماده غذایی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است و یک قاشق غذاخوری آن معادل یک واحد روغن و دو قاشق‌ غذاخوری آن معادل یک واحد گوشت محسوب می‌شود. پس نباید در مصرف‌اش زیاده‌روی کرد، چون کالری فراوانی را در یک وعده به مصرف‌کننده می‌رساند.

 

خوشبختانه اشپل ماهی،‌ آلوده به فلزات سنگینی مثل جیوه نیست و به راحتی می‌توان آن را میل کرد، زیرا فلزات سنگین معمولا در لایه‌های سطحی و پوست ماهی ‌ها جای می‌گیرند.

 

من توصیه می‌کنم اشپل ماهی را با روغن خودش تفت بدهید، به شکلی که قابل خوردن باشد یا با کمی آب‌لیموی تازه آب‌پز کنید تا به این ترتیب، از روغن‌های خوراکی دیگر کمتر برای سرخ‌کردن‌اش استفاده کنید، زیرا به اندازه کافی انرژی دارد.

 

در ضمن، مصرف این ماده غذایی به تمامی افراد، جز آنهایی که نسبت به ماهی و فرآورده‌هایش حساسیت دارند، توصیه می‌شود. البته باز هم تکرار می‌کنم که باید در خوردن آن حد اعتدال را رعایت کرد.

گیاهان مقید برای بیماران دیابتی

گیاهان مفید برای بیماران دیابتی



 


گیاهان مفید برای بیماران دیابتی

 

 

امروزه دیابت یکی از شایع ترین بیماری ها در جهان است که نیمی از جمعیت جهان به آن مبتلا هستند. به گزارش سایت «Readers Digest» در بیماری دیابت به علت ترشح ناکافی انسولین که یکی از مهم ترین هورمون های بدن به حساب می آید، میزان قند خون از حد طبیعی خارج می شود.

 

این بیماری با ایجاد مشکلات و اختلالاتی مانند بیماری قلبی عروقی، حمله قلبی، آسیب به اعصاب و قانقاریا می تواند زندگی فرد را به خطر اندازد. بنابراین برای داشتن زندگی بهتر و سالم تر، باید از بدن خود خوب مراقبت و برای پیش گیری از این بیماری مهلک میزان متعادل قند خون را حفظ کنیم.از زمان قدیم، گیاهان متفاوتی برای درمان این بیماری به کار می رفت که از نظر علمی نیز تاثیر آن ها ثابت شده است. در این مطلب به تعدادی از این گیاهان اشاره خواهیم کرد.

 

 

آلوئه ورا؛ آلوئه ورا به عنوان گیاه شفابخش شناخته شده است. شیره خشک شده و ژل که از قسمت داخل برگ ها به دست می آید در کاهش میزان گلوکز خون بسیار موثر است.

 

 

دارچین؛ این ادویه دسترسی سلول های چربی را به انسولین آسان تر می کند و تبدیل گلوکز به انرژی را چند برابر افزایش می دهد. علاوه بر آن دارچین مانع ایجاد رادیکال های آزادخطرناک می شود.

 

 

پیاز؛ این گیاه تاثیر قابل ملاحظه ای در کاهش قند خون دارد. پیاز روی سوخت و ساز گلوکز در کبد تاثیر می گذارد و باعث افزایش ترشح انسولین می شود.

 

 

سیر؛ این گیاه بهترین درمان برای کاهش مستقیم قند خون، بازسازی سلول های لوزالمعده و تحرک آن برای تولید انسولین به حساب می آید.

 

 

برگ های انبه؛ برگ های انبه درمان موثری برای بیماری دیابت است. کافی است برگ های انبه را به مدت ۲۴ ساعت در آب خیس کنید. سپس برگ ها را بفشارید و آب به دست آمده را بخورید یا برگ های انبه را خشک و سپس آسیاب کنید و روزی ۲ بار با آب مصرف کنید. این ۲ روش عوارض دیابت را از بین می برد.

 

 

قره قاط؛ این میوه اختلالات پرخطر دیابت مانند آسیب های چشمی و آب مروارید را کاهش می دهد.

 

 

جینکو بیلوبا؛ عصاره این گیاه برای پیش گیری و درمان مراحل اولیه ناراحتی عصبی ناشی از دیابت موثر است.

 

 

شنبلیله؛ شنبلیله یکی از پرمصرف ترین گیاهان برای کنترل بیماری دیابت به حساب می آید. شنبلیله مقاومت انسولین را در بدن کاهش می دهد و با افزایش تعداد گیرنده های انسولین در گلبول های قرمز، میزان قند خون را کنترل می کند. این گیاه با به کارگیری گلوکز در بافت های پیرامونی، میزان گلوکز خون را کاهش می دهد. کافی است دانه های شنبلیله را یک شب کامل در یک لیوان آب خیس کنید و روز بعد آب آن را بخورید و دانه ها را بجوید.

 

اسفرزه؛ این گیاه خاصیت کاهش دهنده کلسترول و قند خون را داراست. فیبر بالای موجود در آن، یبوست را از بین می برد و با کاهش کلسترول، خطر بیماری قلبی را نیز کاهش می دهد.

 

 

ریحان؛ این گیاه، روند ترشح انسولین را آسان تر می کند. به طور عمومی هر گیاهی که لوزالمعده و کبد را تقویت کند، در درمان دیابت مفید است. اما اگر دیابتی هستید و دارویی برای کنترل میزان خون مصرف می کنید، بهتر است با پزشک مشورت و به طور منظم میزان قند خون خود را کنترل کنید تا با افت ناگهانی قند خون مواجه نشوید.